Saturday, 14 January 2012

My Everything


Assalammuaikum.jawab sekarang (!) tak jawab dosa,saya tau semua jawab..terima kasih,okay kita start cerita.saya nak cakap mula mula sekali internet saya laju sangat,saya nak update blog,kalau slow nanti tak boleh sangat nak update blog kan,saya rindu dekat someone,dia rapat sangat dengan saya,sejak kecil lagi.nak tau tak nama dia?nama dia YUSHALINAS BINTI KAHAR,dia adalah makcik saya,dia anak terakhir dalam keluarga ibu saya,ahhh! lantak laa.tak payah tau dia ank keberapa,nak cakap jugak rindu dia yang jauh sangat dekat sana nun,di KEDAH DARUL AMAN.sungguh aman beliau disana kan.hahahaha.dari kecik kteorg rapat,beli baju sama sama kan,jalan sama sama,main sama sama,semua sama sama.memang rapat sangat sangat sangat sangat.tipulah kalau cakap tak pernah gaduhkan.mestilah pernah,even benda tak masuk akal pon boleh gaduhkan.tapi dia baik,cantik dah cakap sekali je,tak boleh lebih lebih nanti dai perasan plak hahahahaha *bergolek* ingat lagi masa dulu kecik kecik dia jahat sangat jahat,suka main tarik rambut orang.dan tipulah saya baik kan.saya pon jahat jugak,kteorg pernah cubit budak kecik sampai dia menangis,lepas tu buat muka tak bersalah.sorry adik ye,kakak dah tak ingat muka adik laa.hehe.tak sangka la dari kecik sampai besar kita rapat.orang selalu cakap muka kteorg sama,org cakap kembar?hehe kterg cakap a'ah je,padahal...tak pon.
*nampak tak baju kteorg sama?haha comel tak? *angguk* saya yang gedik sandar dekat ayah saya tu,yang berdiri tegak mcm nak nyanyi lagu negaraku la ucu saya

*tengok dari kecik memang suka main bukan bukan..-dari kiri: yusri(lelaki),yushalinas(ucu),fahmi(adik),natasha(saya)
-itu saja nak kongsi,assalammualaikum,bye bye :D 



No comments:

Post a Comment